شرکت روان صنعت هونام

شرکت روان صنعت هونام

بزرگترین توزیع کننده روغن و روانکارهای صنعتی در کشور

مزایای روغن صنعتی چیست؟

مزایای استفاده از روانکار صنعتی

روانکار صنعتی ماده‌ای است که به تسهیل حرکت نسبی سطوح در تماس با یکدیگر کمک می‌کند و باعث کاهش اصطکاک و سایش میان آن‌ها می‌شود. امروزه روانکارها علاوه بر کاهش اصطکاک وظایف دیگری هم دارند که در زیر چند مورد از آنها آورده شده است:

  • ممانعت از زنگ زدگی و خوردگی سطوح فلزات
  • انتقال حرارت
  • انتقال انرژی هیدرولیکی
  • معلق نگه داشتن مواد زائد و جلوگیری از رسوب آنها بر روی قطعات سیستم
  • آب‌بندی سیستم
  • خفیف نمودن ضربات ناگهانی

اگر می‌خواهید راندمان را افزایش داده و عملکرد ماشین آلات و تجهیزات صنعتی خود را افزایش دهید، استفاده صحیح از روانکارها حیاتی است. مایعات مورد استفاده در کاربردهای صنعتی، به منظور جلوگیری از آسیب یا مشکلات ناشی از خرابی، طولانی شدن فواصل سرویس، افزایش زمان کارکرد ماشین آلات و افزایش بهره‌وری، اطمینان لازم را فراهم کرده‌اند. با یک روانکار صنعتی مناسب، می‌توانید انتظار داشته باشید که بهره‌وری تجهیزات به سطح بالاتری می‌رسد و همچنین عملکرد آن را بهینه‌تر می‌کنید. روانکار صنعتی

روانکارها همچنین برای محافظت طولانی مدت و جلوگیری از خرابی تجهیزات و خرابی مکانیکی ناشی از شرایط کاری شدید، محیط‌های سخت، دمای شدید، بارهای سنگین و ضربه‌ای، فشار بالا، خوردگی و اکسیداسیون طراحی شده‌اند. روانکارها با محافظت خوب از ماشین آلات در طول سال، زمان خرابی آن را کاهش می‌دهند و حتی عمر مفید آن را افزایش می‌دهند.

داشتن تجهیزاتی که در تمام طول سال به درستی کار می‌کنند منجر به کاهش هزینه‌های عملیاتی و در نتیجه کاهش کل هزینه مالکیت می‌شود. این امر منجر به افزایش بهره‌وری عملیات شما، سودآوری بیشتر و در نهایت رشد کسب و کار شما می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

محتوای مقاله